Călărași,str Prel.București, nr.12 0242334723 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Lun-Vin: 08:00-17:00

 

În atenția elevilor și părinților

În anul școlar 2025-2026 acordarea burselor școlare se face conform Metodologiei-cadru de acordare a burselor și cuantumul acestora, aprobată prin HG nr. 732/2025: Metodologie_burse_HG_732-2025

Conform prevederilor din Metodologia-cadru menționată, elevii Școlii Gimnaziale „Mihai Viteazul” Călărași pot beneficia de burse de merit și burse sociale:

  1. Bursa de merit – se acordă de drept (nu este necesară cererea părintelui/reprezentantului legal/elevului major) pentru maximum 15% din efectivele de elevi ale fiecărei clase de gimnaziu. Se acordă bursă de merit şi elevilor care au media egală cu a ultimului beneficiar stabilit prin aplicarea procentului de 15%. În funcție de clasă, elevii pot beneficia de bursă de merit astfel:
  1. Clasele VI-VIII – elevii care au medii generale pe anul şcolar anteriormai mari sau egale cu 9,00.
  2. Clasele a V-a– elevii care au media primelor două intervale de cursuri din anul şcolar curentmai mare sau egală cu 9,00.
  1. Bursa socială – se poate acorda pe baza cererii și documentelor doveditoare prezentate de părinte/reprezentant legal.

Modele de cereri

  1. Bursă socială pe baza venitului mediu net pe membru de familie. AICI
  2. Bursă socială pentru elevi orfani/în protecție specială/în plasament. AICI
  3. Bursă socială pentru elevi cu probleme de natură medicală   AICI                                                                                                                                                                                                        DECLARAŢIE pe propria răspundere privind veniturile nete   AICI

Bursa socială se poate cumula cu bursa de merit.

Notă:. Modelele de cereri sunt disponibile si în format tipărit la Secretariatul  scolii. Pentru  informații suplimentare/clarificări, vă rugăm să vă adresațiinvățătorilor/ profesorilor diriginți/Secretariatului

Calendar:

  1. Depunerea cererilor și documentelor doveditoare: până în data de 02.10.2025 la Secretariatul Școlii Gimnaziale „Mihai Viteazul” Călărași, interval orar 09:00-14:00 (în situația în care nu vă puteți încadra în acest interval, vă rugăm contactați serviciul Secretariat; documentele necesare sunt precizate în modelele de cereri și Metodologia-cadru)
  2. Eventuala corectare/completare a dosarelor incomplete/incorecte la solicitarea Comisiei de management al burselor: până în data de 09.10.2025
  3. Analiza documentelor și finalizarea listelor beneficiarilor: până în data de 13.10.2025
  4. Aprobarea burselor de CA Școlii Gimnaziale „Mihai Viteazul” Călărași și comunicarea către beneficiari și ISJ Călărași: până în data 20.10.2025
  5. Prima plată a burselor 2025-2026: 20.11.2025 (condiționat de deschiderea la timp a creditelor bugetare necesare)
  • Recomandăm elevilor beneficiari de bursă să își deschidă conturi bancare pentru plata burselor.
Mai mult...

Rezultate FINALE  „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a V- a

Rezultate FINALE „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a VI -a

Rezultate FINALE „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a VII -a

 

 Rezultate initiale „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a V-a

Rezultate initiale „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a VI -a

Rezultate initiale „TERRA – DE LA POVESTE LA REALITATE”_clasa a VII -a

 

 

ANUNŢ

 

EVENTUALELE CONTESTAŢII SE VOR TRANSMITE

PRIN EMAIL Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  la

Școala Gimnazială ,,Mihai Viteazul” Călărași  și la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ,

 LUNI, 31.03.2025, ÎNTRE ORELE 8:30 – 9:30.

 



Barem _Clasa a V-a 

Barem _Clasa a VI-a

Barem _Clasa a VII-a 

 Repartizarea candidaților 

IMPORTANT

    Se interzice elevilor să pătrundă în sală cu orice fel de lucrări: manuale, dicţionare, notiţe, însemnări etc., care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor de concurs sau care sunt interzise de regulamentul specific, precum şi cu telefoane mobile şi cu orice mijloc electronic de calcul ori de comunicare. Pot fi introduse în sala de concurs acele materiale, instrumente etc. prevăzute în mod explicit în regulamentul specific al concursului.  Nerespectarea dispoziţiilor referitoare la introducerea de materiale interzise în sala de concurs, indiferent dacă materialele interzise au fost folosite sau nu, precum şi frauda ori tentativa de fraudă duc la eliminarea din concurs a candidatului de către preşedintele comisiei.

 

Mai mult...

   REZULTATE INIȚIALE 

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR

 Accesul candidatilor in salile de clasa, la olimpiada, este permis pe baza cartii de identitate (certificat de nastere) INTRE ORELE 12:45-13:00;

  1. Se interzice candidatilor sa patrunda in sala cu orice fel de lucrari: manuale, notite, insemnari, etc., care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum si cu orice mijloc de comunicare;
  2. Nerespectarea dispozitiilor referitoare la introducerea de materiale interzise in sala de examen, duce la eliminarea din olimpiada a candidatului de vicepresedintele comisiei de organizare, indiferent daca materialele interzise au fost folosite, sau nu;
  3. Subiectele rezolvate pe ciorna/foaia cu subiecte fotocopiate NU se iau in considerare;
  4. Timpul estimat elaborarii unei lucrari scrise este de 3 (trei) ore, socotit din momentul in care s-a incheiat distribuirea subiectelor fotocopiate pentru fiecare candidat;
  5. Pentru elaborarea lucrarii scrise, candidatii folosesc numai cerneala sau pasta de culoare albastra;
  6. Se foloseste numai hartia distribuita candidatilor de catre asistenti;
  7. Candidatii care doresc sa corecteze o greseala taie fiecare rand din pasajul gresit cu o linie orizontala;
  8. In cazul in care unii candidati, din diferite motive, doresc sa-si transcrie lucrarea, fara sa depaseasca timpul stabilit, primesc alte coli tipizate;
  9. Dupa ce isi incheie lucrarile, asistentii numeroteaza foile, numai cu cifre arabe, in partea de jos a paginii, in coltul din dreapta, indicand pagina curenta si numarul total de pagini, de exemplu sub forma 3/5, pentru pagina a treia, daca elevul a scris in total cinci pagini. Se vor numerota toate paginile pe care elevul a scris, inclusiv acelea pe care sunt scrise doar cateva randuri, partea nescrisa fiind barata de catre asistenti. Dupa incheierea numerotarii, candidatii predau asistentilor lucrarile si semneaza pentru confirmarea predarii lucrarii si a numarului de pagini;
  10. La expirarea celor trei ore acordate, candidatii predau lucrarile in faza in care se afla, fiind interzisa depasirea timpului stabilit. Trei candidati raman in sala pana la predarea ultimei lucrari.
  11. In timpul desfasurarii probelor scrise candidatii NU comunica in nici un fel intre ei;
  12. Frauda, sau tentativa de frauda, atrag dupa sine eliminarea candidatului din olimpiada;
  13. Candidatii nu au voie sa paraseasca sala de examen mai devreme de o ora si jumatate de la inceperea probei.

Comisia de organizare,

Mai mult...

a.png

REZULTATE FINALE _OLIMPIADA de RELIGIE ORTODOXĂ - gimnaziu și liceu (clasele V-XII) 2025

             

                 REZULTATELE INIȚIALE

La etapa județeană a Olimpiadei de religie se admite depunerea de contestații. Elevii participanți pot contesta numai punctajul inițial al propriei lucrări.

Eventualele contestații, sub formă de cerere scrisă, se depun personal de către elevi la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Mihai Viteazul”, Călăraşi , luni, 17.03. 2025.

În al doilea caz, secretariatul va transmite cererea scanată, în format pdf, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  cu specificația „contestație olimpiada de religie”.

       Contestațiile se depun / transmit în prima zi lucrătoare de după data desfășurării olimpiadei, de obicei luni, între orele 8:00-12:00. Soluționarea contestațiilor se va face până ziua următoare, de obicei marți, la ora 14:00.

       Contestațiile sunt considerate admise atât prin creștere, cât și prin scădere, în acord cu prevederile Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a competițiilor școlare și ale Regulamentului specific, ambele menționate la rubrica Documente de referință. Notele acordate de subcomisia de soluționare a contestațiilor sunt definitive.

Subiecte și bareme Clasele V-VIII_ OJ Religie 2025

Subiecte și bareme liceu _OJ Religie 2025

Etapa județeană a Olimpiadei de RELIGIE ORTODOXĂ - gimnaziu și liceu (clasele V-XII) se va desfășura la data de 15 martie 2025, ora 10.00 în cadrul Școlii Gimnaziale ”Mihai Viteazul”, Călărași.

📌 elevii vor ajunge în sălile de clase în intervalul 9.00-9.30 (carnet elev / certificat de naștere / act de identitate);
📌📌 proba scrisă între orele 10.00-13.00.

 

Mai mult...

Steluțele de la III C s-au înscris la concursul "Elevii schimbă jocul: CartON!". Iată materialul de prezentare a campaniei "CartON cu... HeartON!"
Să ne țineți pumnii! Vizionare plăcută!

Mai mult...

a.png

Rezultate finale CSR _Gimnaziu   

Rezultate finale CSR _Liceu

 Ai câștigat? – continuă! Ai pierdut? – continuă!.

 

Rezultate initiale_Liceu

Subiecte CSR _Gimnaziu

Subiecte CSR_Liceu

Barem CSR_ Gimnaziu_ Liceu

anunt contestatii CSR.jpg

Rezultatele finale, după contestații, vor fi afişate luni, 22 martie 2024, după ora 15:00, la sediul şcolii organizatoare şi pe http://www.scoala10mihaiviteazu.ro/.
                                                          
Mai mult...
Image
Școala gimnazială “Mihai Viteazul” Călărași
Despre noi
mihaiviteazul_cl2007@yahoo.com
Luni - Vin,
8:00 – 17:00
Călărași,
str Prel.București, nr.12

0242334723
mihaiviteazul_cl2007@yahoo.com
Share

Login